میدونم که...!

وقتی بهم گفتی هیچ کس نمی تونه باهات کنار بیاد گفتم شاید چون خودخواهی.

وقتی تلفنت زنگ میخوره و  جواب نمیدی. شمارش هم مهم نیست برات یعنی..؟

وقتی مسیج هام و بعد از 12 یا 24 ساعت جواب میدی تازه چون من بوووودم و اگه یه نفر دیگه بود شاید اصلا جواب نمیدادی میخوای من بفهمم که آدم خودخواهی هستی؟

وقتی با یه گروه 10 نفری می یای بیرون و بدون اینکه به هیچکس بگی و خداحافظی کنی ول میکنی میری و تازه گوشیتم خاموش میکنی که کسی ازت سوال نکنه من تقریبا مطمئن میشم که خیلی خودخواهی.

وقتی میبینم که به آدم های اطرافت اهمیت نمیدی و فقط سعی میکنی مثل آدم های مودب رفتار کنی و همه رفتارها و برخوردهای وحشتناکی که با دیگران داری رو توجیه کنی و براشون کلی دلیل ردیف کنی دیگه شکی ندارم که خودخواهی.

وقتی میبینم که اگر یک سال هم ازدوستات خبر نداشته باشی برات مهم نیست اما اگه یه روز یکی به سرش بزنه و حالت و بپرسه میگی از خوشحالی داری سکته میکنی! احساس میکنم علاوه بر اینکه خودخواهی دروغگو هم هستی.....  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:07 ب.ظ

نمی دونم اون یه نفر کی بوده که دلت رو اینقدر شکونده. ولی مطمئن باش آدم خودخواهی بوده که لیاقت تو رو نداشته. بدون که خدا خیلی دوستت داشته که دیگه تموم شده و رفته. خودم واسه همیشه پیشت هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد