دشت هویج!!!!

 

 

یه جای خیلی خیلی قشنگ. منظره های بکر و هوایی عالی برای نفس کشیدن.  مهی که کوهها رو پوشونده و دره های زیبایی که نمیتونی ازشون چشم برداری.

دو ساعت کوهنوردی برای رسیدن به یه دشت وسیع و زیبا اون بالا!

وجود عزیز ترین دوستت در کنارت و آرامشی که به خاطروجود  اون باشه.

 و البته گروه خوب و صمیمی که همراهت هستن .

همه اینا یه روز عالی و پر خاطره رو می آفرینه!

دیگه ما خیلی خوش شانس بودیم و نم نم بارون و ابر های آفتابی هم همراهیمون  کردن!

دیروز عالی بود.

 

 پ.ن. وقتی آسمون پر از ابرهای سفید باشه اما وقتی چند دقیقه  باد ابرها رو کنار میزنه میبینی که  خورشید با تمام قدرت داره می درخشه و گرما و نورش رو از پشت ابر ها احساس میکنی. من بهش میگم ابرهای آفتابی و عاشق این هوا هستم.

نظرات 3 + ارسال نظر
رحمت یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.loolian.blogsky.com/

واقعا هم که خورشید بعد از نم نم بارون چه حالی داره......!
راستی چرا دشت هویج ؟؟؟

خوب اسمش این بود! ما هم اول به خاطر اسمش وسوسه شدیم. اما واقعا زیبا بود.

اسیر فراق یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.sehresahar.blogsky.com

سلام
ممنون که سر زدی
خب می دونی؟ اینکه ما چی ببینیم بستگی به زاویه ی دیدمون داره
من الان دارم کویر رو می بینم
و چشم انداز نگاه تو هم یه کوهستان باصفا و یه آسمون زیباست
شاید روزی زاویه ی دید من هم عوض بشه

نگین دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ق.ظ http://sayetarik.blogsky.com/

دوستم فکر کنم یه چیزایی رو نگفتی!!!!!درههایی پر از درختایی که برگهای رنگارنگ با تونالیته زرد،نارنجی،سبز داشتن. مهی که نوک قله کوههارو پوشونده بود و به اونا اجازه خود نمایی نمیداد و حس رویایی بودن فضارو چندین برابر میکرد ابشارهای کوچیک ولی بی نظیر..........ادم احساس می کرد یه نقاشیه که با قلمی جادویی کشیده شده ولی کشیدن یه نفس عمیق و نوازش صورت با قطره های بارون یاداوری میکرد که اینا همش واقعیه و ما اونجا هستیم !!!!!!!!!!!!(جایی قشنگتر از رویا) ولی کاش که بازم مثل قدیما اونجا هویج می کاشتن!!!!!

اگه تو نبودی هیچ کدوم رو دوست نداشتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد