نمیخوام بفهمم .حالا هی توضیح بده!

چرا منو به بیراهه میکشی؟؟؟

 من همین جا راحتم!

برادر مهربون من!!!

چقدر خوبه که بدونی یکی هست که مواظبت باشه

یکی هست که همیشه هوات و داشته باشه

یه نفر هست که هر چقدر بیحوصله باشه برای تو وقت میزاره

همیشه حرفات رو گوش میده و کلی راهنماییت میکنه

یکی هست که همیشه بگه برو جلو. من پشتتم!

چه آرامشی میده به آدم.

آتیش

هوا حسابی سرد شده این شبها.

سوز سرما داره  اذیتم میکنه.

باید یه کمی هیزم  جمع  کنم

میخوام اینجا یه آتیش حسابی به پا کنم!

 

پ.ن.سر راهتون برام هیزم و چوب خشک بیارید.جبران میکنم

کاش...

این روزها جراتم زیاد شده!

راحت فریاد میکشم .

اما....

گوشهای اون دیگه تنبل شدن!

زیادی منتظر شنیدن موندن انگار!!

دیگه صدای من و یادشون رفته.

اگه دیگه اصلا نخوان که بشنون من چیکار کنم؟؟

فریاد هام و تقدیم  کی کنم؟

کاش زمزمه کردن رو بلد بودم.

اگه به زمزمه هام عادت داشت فریاد هام و میشنید!

میرم مرخصی تا آخر عمر

گوشی.....

دارم زندگی میکنم عزیزم

لطف کن  بدن  تماس بگیر!

مرگ گرم!

 

دلم یه  یه پتوی بزرگ و گرم میخواد.

میخوام زانو هام رو بغل کنم و پتو رو محکم

دور خودم بپیچم و تمام احساس های خوبم

رو که دارن  یخ میزنن زیرش گرم نگه دارم!

میخوام با خیال راحت سرم رو زیرش ببرم و  اشک بریزم.

اگه زیر پتو خفه شدم مهم نیست. حداقل گرم مردم!

رختخواب چه دوووره؟!